Kalendarium

Poniedziałek, 2020-11-30

Imieniny: Andrzeja, Maury

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 407862
  • Do końca roku: 31 dni
  • Do wakacji: 207 dni

Koncepcja przedszkola

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują ewaluacji pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak: mądrość, uczciwość· dobro.
Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

 

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
7 dkbro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy s{acuku$do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń wyniesiony z naszego przedszkola pozwolą każdemu dziecku "wypłynąć" właściwym nurtem swej rzeki, jakim będzie dorosłe życie.

Nasze przedszkole zapewnia wszechstronny, bezpieczny i radosny rozwój wszystkim swoim wychowankom. Sprawiamy, że dzieci czują się kochane, akceptowane i szczęśliwe. Program pracy wychowawczo- dydaktycznej wdrażamy współpracując z rodzicami i środowiskiem lokalnym .Dlatego oddziaływania przedszkola i domu są skoordynowane , a tradycje rodzinne i regionalne są szanowane i kultywowane. Kadra przedszkola stale doskonali kwalifikacje zawodowe, poprawiając jakość edukacji, zaspakaja potrzeby i oczekiwania “klientów” – dzieci, rodziców i społeczeństwa. Nasi wychowankowie rozpoczynają z sukcesem i bez stresu naukę w szkole. Baza, jaką dysponuje przedszkole pozwala urzeczywistnić zindywidualizowany program rozwoju poszczególnych dzieci. Pracownicy przedszkola okresowo dokonują wewnętrznego mierzenia jakości pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.


Dążymy do tego, aby dzieci chętnie uczęszczały do przedszkola, a rodzice mieli świadomość, że oddają swą pociechę w dobre ręce. Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. Nasze działania opieramy o takie wartości uniwersalne jak:
· mądrość
· uczciwość
· dobro.

Kreujemy u dzieci postawy twórcze i aktywne. Uczymy szacunku do tradycji rodzinnych i regionalnych. Przygotowujemy dzieci do przeżywania sukcesu i radości, a jednocześnie do radzenia sobie z porażką i ponoszenia konsekwencji swych działań. Sądzimy, że bagaż doświadczeń